Obserwatorzy

Heei Heii ^^

Heei <3

Jak widać w poprzednim poście Pat. napisała już co nie co ♥
Od dziś prowadzę również ja tego bloga. ♥
Miałam bloga o życiu etc, ale go usunęłam <przed chwilą> xd

Więc może trochę o mnie.

Nazywam, się Karolina
posiadam Pullip Romantic Alice <niebieską>
Mam 12 lat  <rocznikowo>
Uwielbiam bloggować, fotografować oraz pullip.
Imię pullip to : Yuki
Pullip posiadam od 28.11.2012
Przez jakiś czas normalnie robiłam zdjęcia pullip etc, potem ją odłożyłam na jakiś czas, teraz już będzie wszystko dobrze ^^

Dziś wpłaciłam pieniądze za wiga, i jak dobrze pójdzie to już jutro bądź po jutrze będzie wig ^^ Nie nowy, lecz lekko używany. Jakość jest bardzo dobra, a tego wiga co ja mam to brak słów ;x
Więc zdjęcia pojawią się z nowym wigiem :3 Bo teraz to trochę się boję . Ale dodam XD
>Wstyd przez wiga


`.Callay♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz