Obserwatorzy

Bardziej "Lalkowo" :3

Hej ! ^^

Dzisiaj post bardziej ... MONSTER HIGH'OWY .... Czy coś takiego ... :3

Pożyczyłam od kuzynki Monsterkę, Lagoonę Blue, powiem szczerze, że do niedawna byłam jakoś sceptycznie i źle nastawiona na wszelakiej maści Monster High, jakoś nie były w moim guście, teraz zachwycam się nią, pożyczyła mi ją z tego względu, abym uszyła jej ubranka ... :D

Hmmm... Dzisiaj prawdopodobnie zrobię jakieś zdjęcia... (Kamerką, fak,fak,fak ;___; )
A mogłam od kuzynki pożyczyć jeszcze aparat , cyfrówkę , którą dostała na komunię.. XD

Dobra, nic, nic, oczekujcie zdjęć, powiem tylko tyle, że uszyłam już dla niej spódniczkę (chciałam, żeby była to bluzka, ale nic xD) oraz połowę torebki, muszę doszyć jeszcze jedną kieszonkę, pasek na ramię, tak więc po szkole zabieram się za szycie jako takie, i zobaczymy co z tego wyjdzie... :3 . 

Hmmm... Ogólnie, dałam nowy nagłówek na bloga, i planuję zmienić tło na jakieś bardziej wiosenne lub stonowane .... ;3

Także .. Trzymajcie kciuki, aby to jako tako wyglądało ... :D

Zapowiedź "sesji" :3

 

I ta powalająca jakość . xD
Patsoon ! :3

4 komentarze:

  1. Monsterki mają fajne łapki strasznie :D Ja również czekam ^^'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , to muszę przyznać :D . Ogólnie jakieś takie fajne są, ale i tak lepsze Pullipy ... ^^ .

      Usuń