Obserwatorzy

Po zakupach ^^ .

Hej ^^

Dzisiaj spałam od 6 do 9, ale szczerze, to się wyspałam : o .

Byłam na giełdzie, na bazarze i w jeszcze jednym sklepie , razem z przyjaciółką wybrałyśmy się na tzw "Shopping" :D .

Gdyby nie to, że pieniędzy miałam mało, kupiłabym więcej rzeczy... ;p

Dokładniej , kupiłam 7 rzeczy, w tym 4 lakiery ;p .

Tu załączam zdjęcia . ^^ .

Różowa bluzka z Sową ... (W rzeczywistości ma świetny malinowy kolor, tylko kamera tego nie uchwyciła ... :3)

Czarna bluzka na średnich ramionkach (kompletnie o niej zapomniałam, gdyż mam ją pod miętowym sweterkiem ... x3)


Skarpetki, do baletek ... ;)

Lakier - Kolor morski, nr 404 ... ;)

Lakier - Kolor biały, nr 56 ... ;)

Lakier - Kolor Czarny (ma przyjaciółka :c)

Lakier - Kolor Beżowy (również ma przyjaciółka... ;p)

Co do tych dwóch ostatnich kolorów , mam je aktualnie na paznokciach, więc mogę pokazać , jak się prezentują od razu na nim ... ;)

Kolory ogólnie są bardzo delikatne, z wyjątkiem czarnego, mnie osobiście się podobają ... ;3


Hmmm... :o

 A tu bonus, hahahaha :D ^^

Zastanawiam się nad tym, aby robić jakieś vlogi ... ; o.
Np. o tym, co dzisiaj robiłam, itd. o swoim życiu czy cuś, ale nie mam pojęcia o czym dokładniej ... xd

Pozdrawiam, Patsoon ;3

4 komentarze:

  1. Widzę zakupy udane! :D Fajne rzeczy. Nakręć jakiegoś vloga, chętnie obejrzę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka *w* I lakiery też niczego sobie :3

    OdpowiedzUsuń