Obserwatorzy

Szkołaa.. ;c

Hej, hej.. :x


Dziś był w sumie oficjalnie pierwszy dzień szkoły, powiem szczerze, że.. Była masakra.. :D 

Lekcje od 8:55 do 15 coś, to jednak jest nie za fajnie, z tego powodu, że w klasie mamy 29 osób (z czego TYLKO! 9 dziewczyn..)

Tak więc .. No niby było ok, ale.. JUŻ DOSTAŁAM UWAGĘ NA POLSKIM.. XD

Hmm.. Jak każdy wie, teraz skupiamy się na nauce (przynajmniej w moim wypadku) i nie wiem, czy posty będą dodawane regularnie, czy tylko jeśli wbiję na chwilę, może dłuższą na laptopa.. 

Po za tym, dostałam w końcu swoje pierwsze Vansy <fejm się zgadza XD> i powiem szczerze, że jak na razie jestem zadowolona, ogólnie są strasznie wygodne, i dodają kilka cm.. :D 

Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, to wspomnę tyle tylko, że jutro na szczęście mam jedynie lekcje do 12:25, z czego jestem zadowolona, chyba też dlatego, że druga grupa z informatyki ma lekcje do 13:25.. ^--^

Nawet nie wiem, która w dzienniku jestem, ale.. W sumie to nie jest najważniejsze.. 

Klasa jest całkiem spoko, nie narzekam.. Chyba tylko tyle powiem, że nie mam z kim pogadać na lekcjach, być może też dlatego, że tak mało osób mamy w klasie z dziewczyn.. ;/ 

Nie no.. Już się nie rozpisuję.. :D 

Ps: Mój plecak jest chyba męski, ale dupa z tym.. xD

Ps2: Lalkę będę mieć prawdopodobnie w październiku, a to tylko z tego względu, że książki, ćwiczenia i książki, a kasy nie ma.. :c 

Chodź to się w sumie zobaczy, jeśli tato wyśle alimenty na czas.. 

Hmm.. Pewnie mało kto przeczyta ten post, dlatego pożegnam się.. :D

Patsoon ♥

1 komentarz: