Obserwatorzy

Another World~ A Trip To Space



Jak tam wszyscy? :3,
                                 Mam nadzieje ze nie znudzilo sie ogladanie bloga i jescze tu zagladacie i zagladniecie ^_^ ... Niedlugo rok szkolny - Cieszycie sie .. czy raczej boicie? xD ja naprzyklad mam stracha... bo wkoncu nowa klasa... nowi nauczyciele i nowe klasy tez wsumie ;x jescze musze ksiazki kupic.. mam nadzieje , ze ja i moja przyjaciolka bedziemy razem w klasie a jak nie to chociaz moj kolega lub kolezanka.. ale jakos watpie. Sa bardzo male szansy ;c ...no ale zobaczymy. Moja szkola zaczyna sie 28 Sierpnia :C a wasza? ;-; 

Miejsza, przejdzmy do tematu. Nastepna sesja z Marcy, jak widziecie ma nowe ubranka i spinke mojej siostry xD wszystkie czerwone wlosy sa w nia spiete.. i rospuscilam jej wlosy , przecielam kucyki i chcialam wyprostowac ale i tak byly by za krotkie i boje sie ze sie splala czy cos xD wiec spielam je w gore bo sa bardzo krecone i tak naprawde po bokach ma jescze 2 spinki. Bo nie trzymaja sie , ale tak mi sie juz bardziej podoba. Jak na wampirka ,wyglada slodko xD no coz... jescze nie nadeszla przemiana ;3 jesze planuje jej kupic czarnego wiga i liliowe oczka lub zolte ;3 ta sejsa zostala zrobiona jak widzicie w innym swiecie ;3 wiec... zapraszam ! :D






5 komentarzy:

  1. Urocza fryzurka :3
    Jak dla mnie wakacje mogłyby trwać cały rok XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje nie były jakieś tam ciekawe ale wole to niż iść do szkoły xD hehe i dziękuję :3 trudno było spiąć tak aby włosy nie spadały xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa ta lalką ..dawno nie pisałas..co robiłas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było o czym hehe , zajęta byłam i tak. ;3

    OdpowiedzUsuń