Obserwatorzy

Chwilowe zaćmienie umysłu ... :/

Hey , hey :C

Dzisiaj nie piszę w dobrym nastroju , raczej można go nazywać dosłownie przytłaczającym , a nawet zuym , albowiem stało się to za pomocą tego , iż moje rysunki , które przyniosłam do szkoły , w celu pokazania przyjaciółce , zostały najpierw przez mojego kolegę zabrane (dokładniej blok , w którym się znajdowały) , następnie kartki z rysunkami albo zostały wydarte , albo zostały podarte , nie mam pojęcia ... A w bloku zostały tylko czyste kartki , tzn. były kiedyś czyste , bo przy tym były na nich męskie członki . .-.

No i moje 4 godziny poszły się pieprzyć... Świetnie.. Dlaczego oni nie mają poszanowania do cudzych rzeczy?! No ja się pytam , dla czego ? : / .

Co więcej , tak się postarałam , że wyglądały prawie jak bjd , tego mi najbardziej żal , naprawdę ...

Ehh ... No nic ... :( .


Chciałam dodać , że tak jak sobie piszę , wysyłałam koleżance zdjęcie i dziwnie mi się zacięło jedno , no a chodzi mi dokładniej o to , że jest coś takiego ... :
Hmmm... Znikło w magiczny sposób po tym , jak eksportowałam to zdj ;o . Medżik ! : O

Patsoon :c

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie ... Jak ja go nienawidzę , ughh ... ;x

      Usuń
  2. Idiotów na ty świecie niestety nie brakuje :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhh , dokładnie , aż mnie ciarki przechodzą , kiedy o tym myślę ... :||

      Usuń
  3. Współczuję ;__; Trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń