Obserwatorzy

Depresja ? ;o . Ohh noł !

No więc hej ... :)

Dzisiaj znowu buszuję po nocy , tak więc , chciałabym powiedzieć , że prawdopodobnie mam deprechę , hyhy , sami patrzcie ... :DD

UWAGA! 
Wynik to : 23 punktów.
Jesteś w depresji. Twój stan wymaga spotkania się z psychiatrą. Wskazane jest rozpoczęcie farmakoterapii.

 
Tak , jak widać , muszę wybrać się do psychiatry ... :D

No wiecie ... W moim przypadku to jak widać , wskazane ... ;p .

No ale nic , jakoś nie mam weny na rozpisywanie się , więc tylko dokończę ... :)

Jeśli chcecie zrobić ten sam test , na wykrycie depresji , tu podaję link ...


Miłego rozwiązywania ! :33

PS: MOŻLIWE , ŻE ZA JAKIŚ MIESIĄC , MOŻE 1,5 BĘDĘ MIAŁA PULLIP ! *---* MAM TU NA MYŚLI : PULLIP DAL TINKER BELL ! YAAY , NIE WIECIE JAK SIĘ CIESZĘ ! ;DDD

Patsoon ♥

2 komentarze:

  1. Wiem jak się cieszysz, miałam to samo ;3 A jak przyjdzie takie duże pudło.. to wiesz,że to lalka! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a jak mam się nie cieszyć ? ^^ . Yaay , ale będę miała wtedy zaciesz ! :D . A tak ogólnie ... Czy twoja już przybyła do Cb ? :)

      Usuń