Obserwatorzy

Ęęę ... ; <

Hmmm ... Hej , hej ... :c

Piszę , ale nie wiem o czym , na spontana ... :)

Ok , dobra , coś teraz nabazgrzę ... :DD 

Wiecie co to jest światłowstręt ... ? 

Jeśli kojarzycie , to ... Ja prawdopodobnie również to mam ... : / 

Kurde , co jest ze mną nie tak ? Prawdopodobnie mam : Anemię , Depresję , Światłowstręt ... Jeśli nie gorzej ... 

Aż z bezsilności płakać mi się chce , jestem tak ospała ... Jak nigdy , zawsze tryskałam energią , a teraz ? Teraz po przebiegnięciu zaledwie 10 m robi mi się słabo , mam zawroty głowy a ponadto mam również tak jakby ... Lęki napadowe ... No , mniej więcej chodzi  mi o to , iż gdy robi mi się tak słabo , nie dobrze , to boję się , że zemdleję , gdy się boję , zaczynam się stresować , przez stres zaczynam się cała trząść , przez trzęsienie się , zaczynam nie mieć siły , i tak w kółko . Wczoraj , pojechałam z ciocią na wieś , jako , że ma sama dzieci , z którymi jeździ do różnych klinik itd. ponieważ mają jakieś tam choroby , to mniej więcej wiedziała co mi jest . Ehh .. Najgorsze jest to , że nie wiadomo do końca , co mi tak naprawdę dolega , nie dość , że lekarza mam tak ... Popieprzonego ? To jeszcze przez 3/4 czasu spędzanego u niego ciągle ględzi i ględzi , aż mi się tym rzygać chce , yhh ...

Kurcze , rozpisać się , to się rozpisałam , pewnie i tak mało kto czyta te wszystkie moje wypociny ... ; o . 

No , ale nie ważne ... Patsoon ♥

2 komentarze:

  1. Ja czytam Twoje wypociny♥ Ojej ;_______; Zobaczysz, bedzie dobrze, trzymaj sie ;3 A nie możesz zmienić lekarza? ~~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym , ciocia to samo mówiła , jej lekarka jest bardzo dobra , a gdy czegoś nie wie , to od razu wysyła ją do specjalistów ... :) A mój , to ledwo co pewnie słyszy ... ;__; Miło , że je czytasz <3

      Usuń