Obserwatorzy

Yaaay , jaka radocha ! ^^

Heej , heej , heej ! :D

Pierwszy raz piszę chyba w tak wyśmienitym nastroju ! ^ ^

A mianowicie chodzi mi o to , że ... ;p

Moja mamuśka co raz bardziej jest przekonana do tego , abym była posiadaczką Pullip Dal Tinker Bell , o której już tyle wspominałam . :D

Tyle , co naopowiadałam mamie o wszystkich Pullipach , w końcu umie przynajmniej wymawiać poprawnie tę nazwę ... (Haha , kiedyś mówiła : Pollipy lub Pullop xdd) . Przynajmniej wie , że naprawdę mi na niej zależy , na lalce ... :)

Mama mi ciągle coś tam mówi , że jestem uzdolniona "artystycznie" aczkolwiek ... Czy ja wiem ? ; o .

Tzn. mama obawia się , że te Pullip to mój "słomiany zapał" , bo często lubiłam coś zaczynać , a później kończyć to np. w połowie , ale ... Nie tym razem ... :D .

Po prostu teraz czuję , że to nie jest Hobby " na chwilę " tylko po prostu na dłużej , na kilka lat , jak nie więcej ... :)

Ogólnie,  jak tylko paczę na zdjęcia mojego wymarzonego skarb , to aż mnie ściska , tu w środku , mniej więcej tam , gdzie znajduje się serce ... :D

Ok , koniec tego dobrego , kończę moje poezje . :D

Być może za niedługo zrobię takie tam ... Hmmm ... Jak to ująć ... : o . Konkursik , w którym można będzie wygrać jakieś przedmioty z modeliny np. ;o . Albo jakieś tam inne , no .. Ale to jeszcze w trakcie planowania ... :D Bo jakoś jeszcze świetnych przedmiotów z modeliny nie robię , być może dodam do postu jeszcze zdjęcia , rzeczy , które udało mi się zrobić z nudów ostatnio ... xd

Patsoon ♥

1 komentarz:

  1. Moja mama też mówiła "Pollip" albo "wiedźma" A teraz jej się podoba XD

    OdpowiedzUsuń