Obserwatorzy

Imię dla Dal Tinker Bell - Ojeeej :o

Hej , hej , hej ! :D

Za około miesiąc , lub półtora mam zamiar zamówić Dal Tinker Bell . :)

Teraz przyszłam z pytaniem , jak ją nazwać ? :D

Czy np. imię ... Mirabelle pasowałoby do niej ... ? :D

No bo jakoś się zdecydować nie mogę , a może wy zaproponujecie mi dla niej jakieś imionka ? :D . Tylko chciałabym , aby były one w wersji Angielskiej ... :D . Bo Polskie takie sztywne ... :C

Takowa Dal ... ;p




Oczywiście do zmiany poszedłby Wig , chipy , ciałko i ubranka ... :D .
Tak więc , zbieram i na nią i jeszcze na rzeczy dla niej , trzymajcie za mnie kciuki , bo jestem osobą , która szybko wydaje pieniądze ... : o .

Patsoon ♥

11 komentarzy:

  1. Imię wybierz takie, jakie najbardziej będzie Ci do niej pasowac. Wg mnie pasuje Bella ^^

    PS: Czy mogłabyś wyłączyc weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha , Bella ... Takie strasznie banalne , haha ^^ .

      Ok , coś z tym pokombinuję... :)

      Usuń
  2. Sama mam problem z imieniem dla mojej więc.. XD Trzymam kciuki za Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie , niestety , ale z Lubina (1,5 godziny drogi od Wrocławia) A szkoda , szkoda ... :c . Bo chyba tu nikt w okolicy nie jest lalkowiczem ... : <

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. to nie Lublin , to Lubin :DD .

      :D Blisko Wrocławia :) Jakieś 1,5 h jazdy autem :)

      Usuń
  5. Niech będzie Madzik XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... też mam problem ale mojom chyba nazwe Liv może i ci przypadnie do gustu ^^
    A na jakiej stronie jom kupujesz? :**

    OdpowiedzUsuń
  7. moze Daisy , Karl , Mikusia czy cos xd do mnie za jakis 4 dni przyjdzie dal angeluc pretty ;)

    OdpowiedzUsuń