Obserwatorzy

Ehh ... Czuję się tak ... Dziwnie ... ? :cc

Hej , piszę w nie najlepszym stanie ...

Od czasu , kiedy wzięłam 15 tabletek Acodinu , czuję się okropnie , z dnia nadzień czuję się coraz gorzej ...

Nie wiem , co się dzieje , czy mam naprawdę tę depresję ?

Już mnie nie cieszy życie jak kiedyś , ciągle mam ochotę płakać , mieć wszystko gdzieś ...

Szczerze ? Czasem czuję , że nie jestem potrzebna na tym świecie ..

Często mam również duszności , czuję się wtedy , jakbym miała zaraz zemdleć , strasznie się wtedy boję , mam jakby takie stany lękowe , ochotę na płacz , czuję wtedy ogarniającą mnie 


Nie mam pojęcia co się ze mną dzieje ... :(
 
Może macie jakieś rady ... ? ;<


Patsoon , depresantka ;<<< ♥


5 komentarzy:

  1. Też tak mam, czuje się niepotrzebna, jestem przygnębiona... ;__; Mogę myśleć nawet w takich chwilach o najgorszym. Bądźmy dobrej myśli, trzymaj się! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy ! Pokeponku , łączmy się w smutku i bólu ... ;____;

      Usuń
  2. Dlatego, że zrobiłaś ten test wmawiasz sobie, że masz deprechę. Nie przejmuj się tym testem, to pewnie jest stworzone na potrzeby psychologów i psychiatrów, aby ludzie myśleli, że mają depresję i do nich chodzili. To to samo jak z Walentynkami, sprzedawanie serduszek i innych jakiś tam pierdół jest na potrzeby handlowe. To niedługo przejdzie, też tak miałam wiele razy >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko tyle , że ten test zrobiłam ostatnio , a przygnębienie mam od prawie miesiąca ... :x

      Usuń