Obserwatorzy

Stardoll - lolololololoo ^ ^

Hej , hej ! :D


Chciałam oznajmić , iż znowu zaczęłam grać na : www.stardoll.com

Taak .. Znowu ... Niestety . Kiedyś byłam od tego kompletnie uzależniona , dzień , noc , dzień noc grania , całe pieniądze z konta wytracane na ss (co 3 msc miałam 50 zł , ale , że szybciej traciłam , to co 1,5 miesiąca , później mama ograniczyła mnie do 25 zł na miesiąc , kiedy dowiedziała się , że wszystko wydawałam na stardoll) .

Konto , na którym grałam , było warte ze ... 150-200 zł ... ? :)

Ale ktoś mi je usunął , pisałam do administracji wczoraj , a dzisiaj już dostałam odpowiedź (tak , tak , tak szybko o.O) , że mogę odzyskać , tylko muszę podać login (mimo , że w liście pierwszym podawałam ... xd) ...
Byłoby mega , gdybym znów je odzyskała , wydałam na nie z ... 300? Może 500 zł . To jak dla mnie , b. dużo ;o . Ciągłe ss , ciągłe royalty itd. miało swoją cenę ,  ale ... Nie żałuję tych wszystkich chwil spędzonych na sd .

Ogólnie ...
Gdy patrzę na pocztę , to aż mnie ściska , bo na tym koncie miałam ostatnio (nie pamiętam już kiedy) prawie 300 sd , a to nie jest malutko ... : x

Teraz żyję w biedzie na koncie : Bezbarwna , kiedyś było to konto : Pati-99

Ok , bye . :)
 
 PS: Komentujcie ! ^^

Patsoon ♥

4 komentarze:

  1. Też kiedyś miałam konto na sd ^^ Ale teraz już nawet nie pamiętam nicku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam i rozpaczam ... ;__; W depresję się wpędzę . xd

      Usuń
  2. też miałam tam konto i było takie bogate to mi usuneli, bo długo nie wchodziłam, lolz ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No , moje tak samo ... Yhh ... Tylko mi usunięto z niewiadomych przyczyn ... ;x

      Usuń