Obserwatorzy

Wróciłam a z tym kupa zdjęć. (:

Hej, hej, hej ! ^^ .

Dawno mnie nie było, ze szpitala już wróciłam 17 lipca, 18 lipca jechałam z tatą do Boszkowa, a że tam nie było internetu, nie miałam jak pisać notatek...

Ale.. Za to zrobiłam mnóstwo zdjęć! :D .

Nuda czasem daje w swoje.. (; .


Na ogół jest już całkiem okey, po woli wracam do normalności, mimo, że baardzo tęsknię za ludźmi z tamtego otoczenia <chodzi o szpital> . Ale ciągle dzwonię na oddział, więc jest w sumie w miarę ok, tylko jedynie wczoraj nie zadzwoniłam, bo telefon mi padł, a byłam na dworze... ;___;

Pod spodem daję kilka zdjęć, jeśli chcecie, mogę umieścić ich o wiele więcej... ;3

Ps: Zrobiłam aż 3 oddzielne foldery na różne tematyki... xD Wiem, dziwactwo, ale ja tak zawsze mam... ;p

Ok, zaczynam... o.o



Z córką dziewczyny mojego taty. (;


 Co myślicie o tym, by to zdjęcie było nagłówkiem na bloga... ? ;>


 Jest grzywka, jest Pati. XD


Niedzielny rosół, uła uła.. XD


 Robione spontanicznie, żeby zobaczyć, czy dobrze ustawiłam obiektyw.. xd


 Sos.. :D

Palenie ponoć zabija... ; __ ; ''


Cicho, tu nie ma brudnego lustra.. XD


 Przecież słocia musi być... ;3


 Meine Tapete.. XD


Takie tam przybliżenie.. (:


Jezioro w Boszkowie... ; )

 
 To mi się mega spodobało... *---*


Kolejna słocia.. xD Jak nigdy, z językiem.. o.o


Fikooołek. XD


Przed bangie <czy jak to się tam pisze> xd


Takie tam "poważne" podejście do sprawy. xd

Tak poza tym...

DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM! MAMY JUŻ 1700 WEJŚĆ, JENY, NIE WIECIE NAWET JAK BARDZO SIĘ CIESZĘ... (: UŚWIADOMCIE SOBIE TO. ;3

Szczęśliwy Patsoon. xD

4 komentarze:

  1. kurde,ale zdjęć narobiłaś :D super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I powiem tak, to nie wszystko. ^^ Tak poza tym, dzięki, że tak uważasz.. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. mm, widzę fejsbósiowe zdjęcia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ojj tam, jedno, może 2 są na fejsbóku.. :D

      Usuń