Obserwatorzy

Mój samodzielny tort.. ^--^''

Hej, hej! :D
Troszkę mnie nie było, z braku pomysłu na posta.. ;p
No dobra, ale do rzeczy..

Dzisiaj piszę o tym, że..

Zrobiłam swój pierwszy tort z lukrem plastycznym.. c:

Może nie jest on jakiś idealny, czy coś, no ale jak na pierwszy raz, to i tak źle (chyba) nie jest.. :D


Robiłam w międzyczasie zdjęcia, trudno, że telefonem, ale jako takie są.. ;>


Tak więc... Zapraszam do oglądania, oraz do śmiania się w nie skończoność z mojego nie udanego dzieła..

Pierwszy poziom z kremem.. xd

Góra i posmarowany kawałek.

Lukier plastyczny.. c:

Złożony tort...

Posmarowany kremem.. XD


Skończone dzieło.. ;c

Z innej perspektywy.. :c

Ps: Tort jest o smaku waniliowym.. xD


Jeszcze go nie jadłam, ale pozwalam się śmiać, zasłużyłam na to.. :D
Jestem anty talentem.. XD

Patsoon ♥

8 komentarzy:

  1. smacznego, zjadłabym taki *^* ładnie Ci wyszedł ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeny, dziękuję, chociaż inaczej sądzę.. ♥

      Usuń
  2. teraz mam na taki ochotę .-.
    smacznego~~

    OdpowiedzUsuń

  3. To jest dzieło mojej córki:))gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facepalm.. Teraz już wiem, żeby nie zostawiać włączonego bloga... ;---;''

      Usuń
  4. Nie kłam, jest super. Chętnie bym taki zjadła :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, przesadzasz.. XD Mogę dać jak chcesz ;> .

      Usuń