Obserwatorzy

Powracam do życia... (;

Cześć, troszkę nie pisałam.. Znów w końcu zacznę, po dość długiej przerwie.. ((;


Miałam dać kilka zdjęć z Buczyny, dość sporo już mam obrobionych i podpisanych, więc czemu nie... (;

Nie wiem co jeszcze pisać, powiem tyle, że Pati w końcu wychodzi na dwór i nie jest non stop, jak typowy noł-lajf na laptopie.. XD


A, że poznałam nowe osoby, to z nimi jest mega, i ramę mamy, i odpały.. ^^'' 


Okej, dobra, więcej nie zanudzam, i przedstawiam kilka zdjęć. x''D

 To jeszcze z Boszkowa, gdzieś zagrzebane były... ^^'
 Też z Boszkowa, moja plakietka na drzwiach... :D
 To samo, z Boszkowa, te kilka fotek się schowało, mam jeszcze kilka na komputerze, ale chyba lepiej nie pokazywać... ^^''
 Takie tam skakanie.. ^^
 Spodobał mi się ten efekt... (;
 Niby takie zwykłe, ale jednak oryginalne... : o
Te dwa zdjęcia mi się najbardziej spodobały.. ^^
 Kawałek ławki.. (;
 Zbliżenie ściereczki, która mi się osobiście spodobała.. :D
A to zdjęcie... Ono wymiata moim zdaniem, jest świetne... :D . Taki jakby efekt "galaxy", widocznie dobrze ustawiony kadr czyni cuda... :D



Jakby co, to w kolejnej notce więcej zdjęć, bo mi się spamu nie chciało robić wielkiego... :D


Do zobaczenia następnym razem!

Patsoon ♥

4 komentarze:

  1. O EM DŻI OSTATNIE ZDJĘCIE JEST MEGA ♥♥♥ JA PRZEŻYŁAM DWA DNI BEZ NETU XDD ZDJĘCIA CORAZ LEPSZE ^3^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, im więcej zdjęć, tym większa wprawa, moim zdaniem.. ^^ Ostatnie też mi się podoba.. :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, ostatnie ♥

    OdpowiedzUsuń