Obserwatorzy

Po długiej przerwie - kreatywny post. :D

Witam, witam w mych.. Szanownych progach! :D

Jako iż nie było mnie naprawdę długo na blogu, chciałam to jakoś nadrobić. Być może uda mi się jakimś postem, który chciałam naskrobać dopiero wtedy, gdy nie miałam w zasięgu ręki laptopa (zabrali mi na weekend :C). c;

No to może zacznę od tego, że w szkole jest straaasznie dużo dzieci, które są takie malutkie, i wyglądają jak takie.. Krasnale, kurcze, ok, dobra, to 1 gim, ale.. Czemu tacy mali, większych matka nie miała? XD


Hmm.. Mogę uroczyście oświadczyć, że 1 tydzień leżałam w domu schorowana a dodatkowo na kolejny tydzień zostałam wyeliminowana przez bóle brzucha i mdłości <nie, nie jestem w ciąży.. XD>

Hmm.. Dużo znajomych jest teraz w mojej szkole i jest.. Fajnie. ;o

Jak nigdy. XD

Na lekcjach ciągle rozwalamy systemy, nie da się poprowadzić u nas normalnie lekcji, naprawdę.. To jest przegięcie, co odwalamy na każdych lekcjach <no, poza techniką, informatyką - bo uczą panowie : D >

Hmm.. A w tym momencie oglądam sobie na ju tjubie filmiki z Lol'a - Lux vs Akali  :D

Nie wiem, czy ta notka jest interesująca, dlatego na zakończenie dziwnie byłoby bez zdjęcia.. *Głupiego zdjęcia*

Tak więc.. :D
Nie wnikać, co to za zdjęcie.. XD

Mom & I ..

Beka jest. :3


ŻEGNAM - Z POWAŻANIEM :
PATSOON XD

3 komentarze:

  1. Hahaha, ja też jestem w pierwszej gim i do za wysokich nie należę, ale... No sory, nie wyglądam jak dziecko xD U nas też się dzieją dziwne rzeczy, na zielonej szkole była taka masakra, że... Masakra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tak na lekcjach jest.. ^^ '' . A przez to na wycieczkę nie pojedziemy, debile.. xd Ale śmiechu jest od groma w klasie. :D

      Usuń
  2. ja normalnie nie ogarniam u mnie dzieci z 5 i 4 klasy są takie małe, że nie wiem co się stanie jak odejdą 6 klasy do gimnazjum. Kto będzie niósł sztandar szkoły? :### lol
    kreatywne zdjęcie :DD

    OdpowiedzUsuń