Obserwatorzy

Marzenia się spełniają.. ^--^ ♥

Hej! :)

Piszę z wielką  ekstytacją... 

Albowiem.. 


Mam Wam do powiedzenia jedną, może nawet i 2 rzeczy.. c: 


Przedwczoraj (to był piątek) mama w KOŃCU zamówiła mi Tinkera, także mogę się go za jakiś czas już spodziewać, tak samo i wy, na blogu. :)

Wszystko ładnie zapłacone, brałam ze strony "FLTE" i właśnie zamówienie się "realizuje" Będę dobrej myśli.. <3 


Poza tym, dostałam od taty jeszcze telefon, więc jeśli nie będę mieć aktualnie aparatu, to jakieś parę lichych zdjęć zrobię nim (powinny być w miarę ok, z tego powodu, że aparat ma 5 megapixeli.) 


Cieszę się, że w końcu nastał dzień chwały, i teraz tylko czekać, aż moja upragniona trafi prosto do mojego domku.. ♥


Patsoon . :3

1 komentarz:

  1. Nareszcie się doczekałaś :D
    Gratuluję i również czekam, razem z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń