Obserwatorzy

Lato forever please ♡



No w końcu mam wakacje!  ;o W końcu egzaminy skończone ;3!! Dziś ostatni egzamin był hiszpański :p List był nawet łatwy :3 czuje, że dostane dobrą ocenę.  
No tak więc nie zanudzam was już egzaminem lecz przejdę do celu tego posta ;)
Skoro już lato, to 12 lipca jadę do Bundoran z rodzicami! ! ^-^ będą tam konie i plaża i w ogóle.  Będzie super... nie mogę się doczekać. 
Jeszcze coś czego się pewnie nie spodziewaliście. Otóż melonek, nie ogarnięty i poddany już całkowicie postanowił spróbować miłości... Tak więc mogę oficjalnie oświadczyć, iż Melonek ma chłopaka <3 xd hehe ( się pochwalić trzeba było, nie? )
Nazywa się Jarek :3 jesteśmy razem co do prawdy 5 dni. Ale bierzemy to na poważnie xd to takie głupie ale słodkie, że planujemy życie razem xD on chce mieć  3 dzieci ;-; a ja tylko dwa xDDD .---.
Miejsza z tym, nie mogę się doczekać urodzin aż dostane Lalke Pullip Yeolume! ! ♡♡♡ wohoo xD! Chciałabym się zobaczyć z Jarkiem :(  bo niestety to związek na odległość... tak wiem,  ale to w końcu moje życie i moja decyzja a ja wierzę w takie związki :3 także no. 
Może wam jeszcze pokaże zdjęcie Melonka w ... Melonku Xd tak wiec no 

Ok juz się nie  rozpisuje powiem jeszcze jedno : Miłego lata życzę wam wszystkim!  ;DD

Siemanko ;* ,

                  Wasz Melonek

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post :-D Ale to jest yeolume, nie pullip yeolume ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ups przepraszam ;-; ale dziękuję bardzo za opinie ! :) miłego dnia ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jestes,szkoda,ze masz chłopaka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń