Obserwatorzy

Happy Melonek :-)



W moim ostatnim poście pojawił się komentarz. Co do prawdy to tylko jeden,  no ale i tak się ciesze , że ktoś go przeczytał.  Opinia była dobra,  tak więc w sumie bardzo się ciesze.  Jednak popełniłam mały błąd,  który chce teraz poprawić - napisałam " Lalka pullip Yeolume" , gdy to przecież po prostu Yeolume ^^ gluptas ze mnie. XD  
Miejsza z tym... bardzo by mnie ucieszyło gdyby pojawiało się więcej takich komentarzy,  bo aktywność nie jest jakaś fantastyczna a razem z Patu, staramy się ją od nowa przywrócić,  niestety patu pisze mało postów,  jak już wiecie jej laptop się zniszczył dlatego ja nadrabiam ^^ ale spokojnie juz niedługo będziemy obie pisały a ona pewnie doda zdjęcia nowych oczek Noriko,  nie mogę się doczekać!  <3 podobno ma złote oczka,  I moim zdaniem taki kolor jej będzie pasował.  Niestety Patu mówiła, że Noriko przeszła jakby " chemoterapie" bo podczas zakładania jej oczek ..wig się zniszczył, a więc śliczna Noriko jest łysa. :C Ale będzie dobrze,  prawda! ? ^^

Ciągle się upewniam czy na 100% dostane Yeolume, no i mama zawsze odpowiada tak ^-^.. Niestety tata nie wie czy dostane na urodziny jego aprat wiec pierwsze zdjęcia Mayumi będą moim telefonem, który w sumie ma dobry aparat więc jakoś się nie martwię,  postaram się również poszukać mój stary aparat, jednak martwię się, że został w Polsce a z tego co wiem,  w najbliższym czasie nie mam zamiaru  jechać do Polski.  

Obiecuje jednak, że postaram się zrobić zdjęcia jak najlepiej : ) i mam nadzieje,  że się spodobają wam :) no.. dobrze więc to chyba już ja tyle  ^-^ Chciałabym pozdrowić mojego bardzo dobrego przyjaciela - Gilus aka. Eryk ; 3 hehe, który bardzo mi pomógł - Kocham cie pysiek ^^ ( twe słoneczko xd hahaha ) 
 To na tyle, żegnam was wszystkich ! Nie spalcie się na słońcu :*, 
żegnam, 
                  Wasz Melonek :*
                                                                                       

7 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że kiedyś tego bloga będzie odwiedzała ogromna ilość osób :-D Ps. Jeśli można proszę o wyłączenie weryfikaji obrazkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że tak myślisz ^^ , już się pytam oto Patu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz cos jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie piszesz?

    OdpowiedzUsuń