Obserwatorzy

Almost Here ;D



Dopiero dzis, sie dowiedzialam, ze lalka juz zostala wyslana, mama mi powiedziala, ze pisalo na stronie gdzie kupilismy, ze skoro zostala juz wyslana to powinna przyjsc w ten czwartek lub w nastepny ;0  mam nadzieje , ze przyjdzie w ten ;___; bo jesli w nastepny, to przeciez mnie nie bedzie bo 12 jade na caly tydzien  ;c i tata nie bedzie mial jak ja odebrac, gdyz paczka przychodzi do jego pracy.
Jezeli przyjdzie w ten czwartek , to bede sie bardzo cieszyc ;3 bo pewnie otworze ja w piatek a moze nawet jesli tata odbierze w ten sam dzien to wtedy ;D napewno jej odrazu porobie zdjecia.
Jezeli, jednak w nastepny czwartek, to dopiero jak wroce i tata pojdzie do pracy i ja odbierze.
Niechce mi sie tyle czekac, i dziwi mnie to ze az by 10 dni by niby przychodila O.O
Mam nadzieje ze mama sie pomylila i chodzilo oto , ze przyjdzie w ciagu tych dni a nie w te dni dokladnie.
Miejsza miejmy nadzieje ze ten czwartek, czyli za 3 dni!  ;D jak tak, to nie moge sie juz doczekac ^_^

Tak, to dosc krotki post, wiec podziwiajcie zdjecia patryjci w poprzednim, ktora w koncu po tak dlugim czasie , postanowila napisac na blogu xD i to zdjecia do tego ohohoh :O xd.


To ja w takim razie juz nie zanudzam, za 6 dni jade i moze mi sie uda wejsc na bloga przez telefon, chociaz napewno nie w dzien ani rano, raczej wieczorami bede wchodzic  ; ) Duzo zdjec napewno porobie i dodam ;)) i to tak jakos pozno wchodzic bede zreszta, ale nie obiecuje . Jednak, mam nadzieje ze w tym czasie Patu za mnie nadrobi posty i porobi wiecej zdjec Noriko ;3 Noriko ma sliczne oczka od Cool Cat'a nie prawda? ;3 mi sie wlasnie bardzo podobaja *0* <3

To na tyle, pozdrawiam was wszystkich i milych wakacji ;33 znow zycze xD,
                                                                                                                              Wasza Melcia.

19 komentarzy:

  1. Miłego wyjazdu :3. Mam nadzieje, że lalka zdąży przyjść :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciał gdzies wyjechac

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym do Polski wolala :c

    OdpowiedzUsuń
  4. To dlaczego nie pojedziesz

    OdpowiedzUsuń
  5. No wiesz, to nie zależy ode mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pozwalaja ci pojechac mimo ze chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zapomnij , ze mam 16 lat , nie 18. To ich pieniądze, zresztą nie mam gdzie zostać a sama co będę robić w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem.pisałas ze mieszkałas rok w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  9. No mieszkałam
    .. z rodzocami? Ale to było z 2 lata temu i co to ma do tego? Skoro już tam nie mieszkam? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic.myslałem ,ze przyjedziesz bo pisałas ze chcesz...a nie masz tam rodziny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam, ale nie kontaktuje się z nimi. I nie mam zamiaru

    OdpowiedzUsuń
  12. Z rodzina sie nie kontaktujesz? Dziwne..

    OdpowiedzUsuń
  13. A moze ona nie chce o tym pisać na blogu, który jest o 'lalkach'? Zawsze masz do dyspozycji jej mail czy gg, ale wątpię czy na to odpowie. W końcu każdy ma swoje prywatne sprawy. A Ty robisz tu tylko spam. ~ Ruki

    OdpowiedzUsuń
  14. Thnx, wlasnie mialam to napisac C:
    Powiem tylko , ze ta rodzina wyrzadzila nam wiele krzywdy, ze tak powiem ;C. Nie mam zamiaru sie z nimi kontaktowac i koniec, a to zreszta nie jest twoja sprawa. Pytania pytaniami, wytarczy ze zostaniemy na gdzie mieszkam , az takie prywatne rzeczy nie sa ci potrzebne do wiedzy ;)

    OdpowiedzUsuń