Obserwatorzy

*Pati znów powraca*

A więc... Witam Was cieplutko, nawet cieplej, niż pogoda panująca za oknem. :)

Chciałabym przeprosić WSZYSTKICH czytelników, że znów zniknęłam na czas nieokreślony.
Znów trza się tłumaczyć, nie miałam zbytnio czasu, na to, by pisać coś na blogu, ledwo zrobiłam nagłówek na bloga, który został zastąpiony nagłówkiem stworzonym przez Melanię (podziwiać można nawet już dziś ;p)
Przy okazji, sądzę iż polubiliście nową współprowadzącą bloga. :)
Drugi powód mej nieobecności to oczywiście Leniwius Pospolitus. :P
Po prostu nic nierobienie wzięło tak driametralnie w górę, że nawet wstanie z łóżka było wyczynem na skalę ogólnoświatową ;p
Chcę również dodać, że przez czas nieobecności zaczęłam szyć, co prawda, ręcznie, ale chyba nie jest najgorzej. ;)
Mimo, iż mama kupiła ostatnimi czasy maszynę specjalnie dla mojego użytku, to musiałam coś wcisnąć nie tak, że maszyna zamiast szyć, kręci kółkiem ;p
No nic, oby koleżanka mamy w końcu do Nas podeszła, bo aż szkoda, by taka maszyna, ktorą kupiłyśmy właśnie od Niej, kurzyla sie i marnowala na meblach.

No dobrze, koniec dalszego zbędnego ględolenia, jako iż dziś wyszłam na dwór, postanowilam zrobic zdjecia Noriko, byla bardzo ciepla pogoda, wiec why not? :)

Zanim przejdziecie do ogladania, Noriko ma juz od kilku miesiecy zlote chipy od coolcat'a ;)


CAM03166.jpg

N
CAM03170.jpg

 
CAM03167.jpg


CAM03172.jpg


CAM03173.jpg

 CAM03175.jpg

 CAM03178.jpg

To by było na tyle, do zobaczenia w następnym poście! :)

Pati


4 komentarze:

  1. Noriko uroczo wygląda w złotych chipach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, tez tak sadze, i rozmyslam rowniez nad brazowym furwigiem do nich. ;>

      Usuń
  2. Bardzo podobają mi się jej chipy! Są śliczne *o* Ładny ma też ten sweterek na 2 zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za opinie. :) Sweterek byl od razu w "pakiecie" z wieeelkimi torbami materialow od mamy kolezanki. :)

      Usuń