Obserwatorzy

There's a piece of her heart in my heart

No hej,
              postanowilam nazwac lalke marceline , gdyz chce jej zrobic Customize na postac z Finn'a i Jake'a z Cartoon network. Wiem , ze narazie imie jej pewnie nie pasuje, ale jak kupie wiga i oczka i tp. na 100 procent bedzie jej pasowac ( nie juz nie ogladam tego ale postac Marceline zawsze mnie fascynowala ;3 ) no i chce wam dokladnie przedstawic Marceline, - takze, postanowilam napisac troszke o niej; a tak dokladnie to 25 ciekawostek o niej i wiecej o mnie ;3 -tak na dodatek ;D



Zacznijmy od Marceline (: :

  1. Jej imie pochodzi z Cartoon Network Marceliny, z Finn'a i Jake'a ;3
2. Marceline ma ponad tysiąc lat.
3. Nikt tak naprawdę nie wie jak i kiedy Marcelina stała się wampirem.
4. Marcelina jest wstanie przeżyć spożywając tylko  "odcienie czerwieni". To znaczy, że może wyssać czerwony kolor ze wszystkiego sprawiając, że obiekt wyblaknie.
5. Bardzo kocha swojego misia.
 
6. Marcelina ma nietypowe zdolności: telekineza, pirokineza, niewidzialność, szybka regeneracja, lewitowanie, przerażający wampirzy krok i zmiennokształtność (może zamienić się w nietoperza, wilka, potwora o wielu mackach)

7. Jeśli zje pomidory ma bardzo dziwne sny.

8. Światło słoneczne ją rani, dlatego w słoneczne dni chroni się pod rondem kapelusza i parasolem.
9. Marcelina nie widzi własnego odbicia w lustrze.

10. Jest bardzo utalentowanym muzykiem. Ma niesamowity głos i świetnie radzi sobie z gitarą basową.

11.Slucha Rock'u  i ma obsesje na punkcie, Paryza C; ciagle marzy o tym aby tam pojechac, kocha Disney'a , i od zawsze chciala spojrzec w dol, z wierzy Eifla <3

11.Podoba jej sie czerwony kolor na zdjeciu- wedlug niej, to polepsza kontrast zdjecia i czerowny nadaje zawsze zdjeciu zycia.
Kocha budki telefoniczne w Londynie i autobusy.

12. Potrafi uniesc sie nad ziemia ;3
13. Nie lubi glosnych miejsc
14. Chce miec jak najwiecej przyjaciol.
15. Chcialaby byc slawna
16. Liczy sie dla niej to co jest w srodku a nie na zewnatrz
17. Kocha konie i interesuje sie jazda konna, mimo ze nigdy na koniu nie jechala.
18.Jej styl podchodzi pod jakby styl gotha

19. Nie potrafi plywac - boi sie wody.. nie wiem dokladnie czemu , ale ponoc chodzi o cos co stalo sie kiedys.
20. Boi sie miec otwarte okno
21. Kocha nietoperze
22. Nie potrafi spac bez  misia, aczkolwiek zawsze we snie jej gdzies spada za lozko.
23. Nie lubi zazdrosci i Klamstwa
24. Jest dosc skryta i tajemnicza
25. Chce byc zawsze kochana i czuc sie chciana
A teraz moja kolej:

  1. Wole jak mi mowia Melcia lub Melonek, nie wiem sama czemu
  2. chcialabym zawsze miec 16 lat..non stop.. juz nie rosnac... moze i nawet zyc jak wampir, nie umierac.. marzy mi sie niesmiertelnosc dla kazdej osoby ktora kocham lub lubie..
  3. Wiele osob mnie nie lubi jak i wiele lubi ale boi sie podejsc..
  4. Jestem...hmm... Inna.
  5. Kocham ludziom pomagać
  6. Kocham Arbuzy i truskawki... -do zdjec xd
  7. Pisanie powiesci, robienie blogow itp. zawsze bawi mnie. Nie lubie byc samotna lub siedziec sama. Slowo " nudze sie" jest dla mnie to samo jak slowo "umieram" - nie moge sie nudzic, nie nawidze tego.
  8. Boje sie samotnosci i smutku, czesto jestem smutna, tak bez powodu.. i obawiam sie ze zawsze tak bedzie...
  9. Herbata biala z roza to moje  zycie
  10. smieje sie z wszystkiego
  11. Nie lubie zmian ani pozbywac sie rzeczy.. wszytsko jest dla mnie sentymentalne... zawsze czuje pustke w sercu jak cos sie zmienia...
  12. Wierze w prawdziwa milosc
  13. Zmieniam chlopakow jak rekawiczki.. tylko z powodw , ze wciaz szukam tego wlasciwego ... mimo ze kazdy nie potrafi sobie poradzic z moim trudnym charakterem.. i jakos zawsze i tak trafiam na tych idiotow.
  14. Wole kolegowac sie z chlopakami, zawsze twierdzilam ze to oni bardziej mnie rozumieja...
  15. Nie mam wiele przyjaciol.. wiekszosc jest falszywa.. ci prawdziwi mieszkaja w Polsce, i boje sie, ze dlugo ich nie zobacze.
  16. Kocham kogos .. ale nawet sama nie wiem kogo ;/
  17. Jestem uzalezniona od slowa "kocham cie" potrzebuje go komus powiedziec .. lub aby ktos mi je mowil..
  18. Jestem bardzo dziwna
  19. Kazda piosenka mi cos przypomina i dla mnie cos znaczy.
  20. Zawsze mam ochote byc kims innym mimo ze tak naprawde gdzies gleboko w sercu, akceptuje siebie , za to jaka jestem
  21. kocham zapach melona i grejfruta jak i perfumy "Hollister"
  22. Czuje ze jestem chlopczyca.. bo lubie gry .. nie nawidze sukienek i spodnic i rozowych kolorow a bardziej interesuja mnie inne rzeczy niz moja bardzo "dziewczeca " przyjaciolka.. a tak naprawde to po prostu jestem pol na pol...
  23. Brzydze sie blond wlosami kreconymi, i innymi lalkami co nie sa z Pullip Family. 
I wiecej: xd

  1. Koleguje sie tylko z ludzmi nie z Irlandii - nie lubie irlandczykow
  2. Wierze w magie..
  3. Kocham jazde konna, mimo ze nie zawsze dobrze mi to idzie
  4. Tesknie za czyms ale niewiem za czym
  5. Wierze , ze osobowosc jest wazniejsza od wygladu
  6. Kocham fotografie mimo , ze nawet nie ogarniam szczegol.
  7. Oczekuje aby kazdy mnie lubil, chociaz na koncu mam gdzies czy ktos mnie ocenia czy nie
  8. Jestem bardzo zmienna
  9. Lubie robic zdjecia, zachoda slonca ;) 
  10. Kocham slodkosc. ^_^
  11. Kocham Azje, Anime i rysowanie Mangi ;D
  12. Lubie bezludne miejsca
  13. lubie zapalki ;__; i ogien :O
  14. Chce miec czerwone wlosy i byc nizsza. ( nienawidze byc wysoka, twierdze , ze jestem za wysoka ;c niestety mam to po tacie )
Marceline: Przeciez mozesz byc modelka... wiesz ze modelki kwalifikują sie od wzrostu 178+?
Ja: Tak, tak wiem... ale i tak ;C
Marceline: jesu, jaka ty uparta -.-
Ja: ciii xd
Marceline: no okej xd





No dobrze. :*zegnam sie juz z wami, milego dnia czy tam wieczoru , hehe ;3 ,
                                   
                                                                                         Marceline i Melcia <3

7 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz..masz talent

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez przesady xd no ale dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jezdziłas na koniach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezdzisz na koniach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na obozie w pl. I w Irlandii jeździłam

    OdpowiedzUsuń
  6. ???ja widziałem fotki z Polski..tam byłas na obozie..dlaczego kłamiesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym smutkiem to cię rozumiem i z innymi też ale wracając do smutku to możesz też mieć depresje nie wyzywam cię czy coś. miłego dnia życze :*

    OdpowiedzUsuń