Obserwatorzy

Marceline Zawitala ;D!!!!!


No hejka, witam was na moim hepi poscie xD, wiec tak, jak widzicie z tytulu: Lalka jest juz u mnie w domku ;3 dalam jej imie Marceline , czemu? - dowiecie sie w nastepnym poscie ;3. Kocham jej oczka ;3 sa sliczne , wloski troche rozpuscilam i zawinelam te pokrecone ;3 mam zamiar jej i tak kupic ciemnego wiga ;3 dlugiego ;)
 Bardzo podoba mi sie jej podelko :O przypomina arubzy i melony xDD ( chyba widac czemu xddd )
tak wiec zapraszam do pierwszych zdj. Marcy ;3


 
pudelko Marcy z przodu ;3

                                                          No i z gory xd


wyciagnelam Lalke, nawet trudno bylo ;o te cale odklejanie i staranie sie aby nic nie zniszczyc xD mala ma niezly charakter  ;p
                                           M: nie, juz nie sciagaj mi ubran  ;___;
                                            Ja: no dobrze, dobrze juz xd matko.. chcialam tylko zobaczyc ;X          
                                                M: no dobrze, wybaczam xd
                                                 Ja: dzieki .__.

                                                  Ja: Masz fajne rajstopy ^-^
                                                  M: nie gwalc ;0
                                                  Ja: co -.- ? xD
                                                   M: zartuje ;3
                                                   Ja: no co ty nie powiesz, nie domyslilam sie , wiesz ? XD
                                                 M: Cicho xd
                                                  Ja: najdziwniejsza rozmowa ever ;___;
                                                  dobra, pozegnaj sie juz ;3 bo pewnie zmeczona jestes po podrozy ;3
                                                  M: no dobrze, papa ;)!

6 komentarzy:

  1. Dziekuje ;3 i Marcy tez dziekuje ;3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma bardzo ładny stock. Pasuje do niej te imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jej stock mi się bardzo podoba :3 i dziękuję ^-^ !

      Usuń
  3. Siostra ci nie zabierze?

    OdpowiedzUsuń