Obserwatorzy

Powraca aktywność :3

No hej, mam nadzieję że nie zrezygnowaliście z czytania nadal tego bloga ^-^.
Przepraszam za nie aktywność przez ten dość długi o.o tydzień C:
Otóż,  jak już pewnie wspominałam , byłam nad morzem w Hotelu ^-^
Wsumie to nie da się tego dokładnie nazwać hotelem a raczej małymi apartamentami : )
Ogólnie pokój miał kuchnie ( która była nawet w porządku,  pomijając fakt brudnych naczyń i nie wiadomo - czemu grzejących kaloryferów xD )
Łazienka była o wiele za mała ;__;
Pokoj był jeden , który miał 1 łóżko dwu piętrowe; ( ja oczywiście musiałam spać na górze xD)
Jak i dwu osobowe łóżko ( na którym spali rodzice ) w pokoju też postawili łóżeczko dla siostry :3
Ogólnie nie spędziliśmy tam dużo czasu .. tylko spaliśmy.  Nie było by tak źle gdyby tata nie chrapał .----.
W Budnoran było wiele atrakcji.  Typu 4 plaże , Wesołe miasteczko , Aquapark i wiele fajnych sklepów.  Nawet były go Karty :3
Porobilam dość dużo zdjęć , wiec dodam tu trochę ich.























Ogólnie zdjęcia nie są jakieś tam fantastyczne a te ze mną zostały zrobione orzez mame :3
Nie powiem ze nie było fajnie ,  bo było   nawet super!  ^-^
Jutro wracam pociągiem do domu a lalka pewnie będzie w Poniedziałek , ponieważ tata dostał email że już przyszła do jego pracy
Żegnam się juz zatem z wami , i mam nadzieje że też bawcie się dobrze w te wakacje ^^ ,
 To papa,
                  Wasz Melonek :*

14 komentarzy:

  1. Tez bym tak chciał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty masz wgl na imię ? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ;----; Patryk , ten Patryk co ma moje fb O.O ?

      Usuń
  4. no bo pisales na "Melonka Mini Biografia" - ze jestes kolega z klasy ;___; aw mojej klasie z tego co pamietam byl tylko jeden Patryk ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Z innej klasy..pomyliłem sie a tamtego Patryka znam

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie kto ty bo nie znam innego patryka 0.0

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, bardzo tajemniczo .. hahaha xD nie no, serio kto ty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zauważyliście... Wśród tej szarości te kolorowe lub świecące rzeczy,ludzie,zwierzęta niesamowite.

    OdpowiedzUsuń