Obserwatorzy

Miałam napisać coś kreatywnego... ;c

Cześć...

Chciałam napisać o zmianach jakie nastały na blogu, ale po prostu już słowa z Siebie wydobyć nie mogę..

Bo jak niby? Gdy dowiaduję się, że mój kolega zginął w wypadku... ?

Nie rozumiem tego...

Najgorsze jest to, że z jego mamą miałam dobre kontakty, nawet Ciocią ją nazywałam.. Jak ona sobie z tym poradzi... ?

Przecież on miał dopiero 16 lat, przed nim była jeszcze większa część życia.. Dlaczego tak młodych ludzi los zgarnia? No dlaczego...?

Nie, nie mogę w to uwierzyć.. Bo jak niby? Tak wesoły, sympatyczny chłopak jak on? Nigdy już się nie pojawi w śród nas? Nie... Nie mogę się z tego otrzepać, to jest wielki szok...

Nigdy tego nie zrozumiem, jak tak młode osoby w ciągu jednej sekundy mogą stracić największy dar, jaki im dali... Życie.. No bo jak to możliwe... ? :(


http://www.lubin.pl/aktualnosci,26622,rodzinna_tragedia_na_drodze.html


Miałam dodać jeszcze zdjęcia z sesji, ale po prostu nie umiem posklejać myśli, mam jeden wielki mętlik...

Załamana jestem..

Patsoon..

4 komentarze:

  1. jeny...patu trzymaj sie :( jest w lepszym miejscu :<




    koffam cie,sici :* :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się :( Tak mi przykro :( [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, przykre... Współczuję z całego serca :'(

    OdpowiedzUsuń