Obserwatorzy

A moze tak cos o Yeolume? :D


No hej, jak juz wiecie planuje miec Yeolume ^-^ , czytalam sobie o niej oraz ogladalam widea. Wiele ludzi pisalo / mowilo , iz laleczka ma najlepsze wlosy z rodziny Pullip ;) co oczywiscie, bardzo mnie cieszy! ;3 Mowili rowniez, ze wlosy sa pelne, wygladaja jak prawdziwe.
Jest jeszcze cos co nie tylko mnie zaskoczylo ale tez mocno ucieszylo, otoz lalka nie ma polaczen na rekach i nogach, a zamiast mozna je po prostu ladnie zginac. Podobno ruch oczow jest bez -problemowy. Poki co nie slyszalam nic zlego o niej, ale oczywiscie dowiem sie sama ;D chociaz jestem pewna , ze tamci ludzie nie klamia ;) no bo poco? - ale i tak , trzymajmy razem kciuki aby sie nie mylili. Wiekszosc z nich kupilo lalke z tego samego miejsca gdzie ja chce ja kupic, wiec tym bardziej sie nie martwie. 
Ogladalam tez, kilka blogow i zdjec w google Yeolume i zauwazylam , ze bardzo ladnie wychodzi na zdjeciach a to jak ja stawiaja, typu siedzac wyglada bardzo naturalnie, poniewaz nie ma wlasnie tych polaczen ! ;DD Ogolnie recenzja laleczki bardzo mnie cieszy. Wciaz zastanwiam sie jednak , czy imie "Mayumi" na pewno bedzie jej pasowac. Dlatego mam malutka prozbe do czytelnikow, jak myslicie ? ... a moze macie jakies inne pomysly.. ogolnie szukam japonskich imion... i znaczenie tez jest wsumie wazne ;D

Te zdjecia mi sie bardzo spodobaly , podczas szukania ;3 wiec postanowilam je dodac, rowniez poto aby pokazac jak wyglada.



8 komentarzy:

  1. Imię zależy jak ją wystylizujesz :D Ale same imię ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie , sie zobaczy jeszcze ^^ ale pewnie na taka slodka xd w sweterkach xD

    OdpowiedzUsuń
  3. To ładnie ,ze lubisz laleczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje? ale te "laleczki" sa dla osob 15+ i jesli masz jakis problem , to na naszego bloga nie musisz wchodzic , ale dziekuje za komentarz ; D

      Usuń
  4. Ojej,jaki problem...byłem miły a ty tak agresywnie...dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przepraszam myślałam że to tak sarkastycznie xD

    OdpowiedzUsuń