Obserwatorzy

Pocky vs Melcia = pocky #1 ;---;




Witam was serdecznie na moim zdepresowanym poście xD otóż od tygodnia miałam zamiar upiec pocky ( takie patyczki słodkie z Azji) - zdjęcie prawdziwej paczki dodam tu również.
Przepis wydawał się dość łatwy. .. ogólnie dodawanie rzeczy i mieszanie było okej.. mimo że mąka pryskała wszędzie. .. .___. Następne co musiałam zrobić to stworzyć kule. .. ciasto było takie rozpadające się, że musiałam ręcznie wyrabiać chyba 30 minut -___- no i potem patyczki były tym bardziej trudne to zrobienia bo się tak rozpadały , że musiałam jednego robić 10/20 minut. Zajęło mi z 2 godziny na zrobienie tego wszystkiego a patyczków zrobiłam tylko 12 : /
Miałam dość i byłam zmęczona więc zostawiłam na dziś.  Dziś dokończyłam ... nawet szybciej mi poszło niż wczoraj i razem było 32.. teraz jest już mniej xD bo trzeba było nakarmić zmęczony brzuszek po takiej pracy :3.

Było pytanie pod jednym z moich postów. ... otóż nie,  nie mam już chłopaka.  Zerwaliśmy ze sobą 2 dni temu z wielu powodów ... w sumie to ja zerwałam bo juz nie dawałam rady.  To jak mnie traktował było okropne i nie do wytrzymania już a miałam dosyć bronienia go przed przyjacielami. Jest jaki jest i się go niestety nie zmieni. .. może i za nim tęsknię , jednak wiem że bez niego będzie mi lepiej .... stać mnie na lepiej. .. musze w końcu to zauważyć. ..gdyż od pewnego czasu wybieram tych nie wartych mnie : / po prostu jestem naiwna ... i tyle.

Miejsza z tym, drugie pytanie dotyczyło moich wakacji.  Wakacje jak wakacje.  Słoneczne - wsumie to jakby taka nowość dla Irlandii xD hehe jednak stereotypy się nie sprawdziły ... Irlandia to nie tylko deszcz i deszcz ; p więc ha! Xd
Niestety do Polski nie jadę tego lata : ( i zostaje w Irlandii .. pierwszy raz..- Mam powody.
Nie narzekam zbytnio..ale w sumie trochę tu nudno :C Za 2 tyg. jadę właśnie do Bundoran , jak wspominałam w poprzednim poście. Będzie fajnie,  póki co tylko na to czekam. . Po tym nie wiem co będzie : ( mam przyjaciół którzy mało wchodzą : / no ale jeszcze zobaczę!  : )

Dobrze, już nie Zanudzam tylko dodam zdjęcia Pocky.



    A tu macie zzdjęcie prawdziwych pocky :3

To żegnam się z wami,  
wasza Melcia :*

13 komentarzy:

  1. Łał,pieczesz ciasteczka,super!gdzie mieszkasz...szkoda,ze nie w Polsce
    .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego cie zle traktował?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te pocky :D Współczuję sytuacji z chłopakiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz w sumie się pogodzilismy ale to co się dzieje jest masakrą napisze o tym w następnym poście ;-; a pocky są pyszne ! ^^ dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cie zle traktował to po co sie pogodziłas?

    OdpowiedzUsuń
  6. To skomplikowane... Zrobil cos glupiego wcorsj i zerwalam calkowicie kontakt. Poprostu niechce go znac : / naszczescie mi pewien ktos pomogl vo mi mowil jaki on jest : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Moge wiedzic co zrobił głupiego?jestem facetem i wiem jak to działa

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie bym z kims o tym popisala, jednak nie tu, wolalabym abys mi podal swoje gg lub jesli chcesz napisz na moj email : melusia5@hotmail.com ;) ( zapraszam tez innych ;3)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobacze, nie mam zbyt wiele czasu na gg dlatego wole tu i krotko

    OdpowiedzUsuń