Obserwatorzy

Ciekawe mam zycie , nie prawda? ;>


No hejka, tu znow wasz nudny Melonek. .__.  Z komentarzy pewnie juz wiecie o sytuacji z moim chlopakiem... a raczej bylym..- no coz potraktowal mnie powiedzmy... chamsko.. ale to nie tylko to, -czasu tez nie mial , no meczylam sie bedac z nim; chcialam mu pomoc aby juz nie palil i nie pil ale on to widzial jako zabawe moimi uczuciami, a mianowicie, jesli cos poszlo zle, grozil ze zapali.. no nie moglam juz wytrzymac, musialam zerwac... jednak wciaz chcialam byc jego przyjaciolka..mimo ze to trudne by bylo, jednak kazal mi sie wynosic..i w ogole, wtedy zrozumialam, ze popelnilam wielki blad bedac z nim.. a powinnam byc z osoba ktora naprawde mnie kocha i szanuje teraz. To by byl moj przyjaciel ( teraz chlopak ) to wszystko takie bezsensu i takie skomplikowane ... poprostu nie mam ochoty juz o tym pisac. Mam nadzieje, ze teraz w koncu bede szczesliwa ; / teraz tylko tego chce.

Moja rodzina ma jakiegos wirusa zoladkowego.. ciagle mamy bol brzucha.. niewiem..no czyms sie chyba zatrulismy. Tata podejrzewa kurczaka co jedlismy przedwczoraj na kolacje. Tez mi sie wydaje ,ze to to.. ogolnie bol lekko przestal, dlatego wlasnie weszlam na bloga.. rowniez dodalam nowa strone " Melonka Mini Biografia" i wpisalam wlasny Wishlist ;) jesli zauwazyliscie  ;3 Zauwazcie rowniez nowy naglowek dodany i zrobiony przez Pati ;3 sliczny nie? po prawej jest Yeolume. ^_^
Wciaz czekam na moje urodziny... po prostu chce juz miec Mayumi w rekach ;__; a te dni tak wolno mijaja... czemu noo?... ;c za tydzien jade na tydzien do Bundoran.. postaram sie wrzucic jakies fotki na bloga ;) jak wroce moze zaczne szyc dla Mayumi ^_^
Dodam jeszcze mój rysunek - narysowany właśnie dziś. .to ma być niby moja postać w RPG ; p


No, juz nie zanudzam, bo i tak w sumie nie mam juz o czym pisac xd hehe .. takze zegnam sie z wami ;3,
               Wasz Melonek

5 komentarzy:

  1. Lubisz kurczaki? To masz tego chłopaka czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ... juz nie lubię kurczaków xD haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki sa fajne..jak ma na imie twoj chłopak?mieszka blisko ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu taki ciekawski? ; 3

    OdpowiedzUsuń
  5. A czemu nie ..trzeba o czyms gadac...

    OdpowiedzUsuń