Obserwatorzy

Potrzebuje waszej pomocy ^_^

No hej, ten post bedzie krotki..gdyz mam pewno pytanie .. otoz jak juz wiecie.. Yeolume cialo jest inne niz Dal, Pullip i tp. nie ma polaczen i nie moze robic tych samych rzeczy co inne lalki.. dlatego z nudow szukalam cialka obitsu ..gdy znalazlam tyle samo kosztujaca lalke Dal Lipoca <3 jest sliczna bo ma czerwone wlosy ( takie jakie ja chce miec ) i poprostu podchodzi pod taki fajny styl gotycki jedyne co bym jej zmienila to oczka. Jej cialo jest super..ma polaczenia :33 a yeolume wlasnie nie ma .. jak zauwazycie pod spodem ;3

Dlatego pytanie do was , ktora lepsza?






Yeolume Podo

 

                               OR


Dal Lipoca





Pomozcie plis .___.


wasza czekajaca  na opinie, Melcia ;3

5 komentarzy:

  1. Ta z rudymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardziej lobię yeolume. Ale to ty za nie płacisz. To tylko twoja decyzji. A jeśli nie potrafisz jej podjąć to znaczy, że jeszcze nie dorosłaś do posiadania lalki kolekcjonerskiej, której wiga i ciałko zaraz będzie trzeba wymienić. Może powinnaś to jeszcze raz przemyśleć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem od cb starsza ;-; ale okej chodzi mi oto ze będzie mi łatwiej zdj. Robić z połączeniami bo rodzice długo nie kupią mi obitsu jakbym miała Yeolume

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jesteś starsza, ale wiek to nie wszystko. Czasmi 11 latka będzie lepiej opiekować się pullipem, czy inną kalką kolekcjonerską, niż 15 latka. Ja sama jeszcze nie kupiłam (w najbliższym czasie nie planuje), ale jednak wiem, że będę umiała wybrać. Nie miało być to obraźliwe. Podzieliłam się tylko moją opinią. A komentarze są od tego. Czyż nie?

      Usuń
  4. Ja bym brała Yeolume, ale skoro zależy Ci na ciałku to weź Lipocę, chyba że wolisz pyszczek tej pierwszej, to może jeszcze uda Ci się nazbierać na obitsu :3.

    OdpowiedzUsuń