Obserwatorzy

Lalka Kupiona! ^-^

Tak bardzo się ciesze,  razem z tatą znaleźliśmy na eBay'u tanią lalke .. właśnie Byul Matulite ! ^^
I wiecie co? - tata mi ja zamówił !! ^^ juz niedługo przyjdzie moja Yumi ^-^  ( jest radocha xD )
Nie mg się doczekać.
Niewiem dokładnie za ile dni przyjdzie ; c może być 3... może być tydzień,  jednak najważniejsze jest to, że tak naprawdę jest juz moja! :3 teraz musze tylko czekać aż będę ją trzymać w rączkach ; 3
Mam nadzieje , że przyjdzie przed wyjazdem .. chciałabym ją już mieć przed 12 ;-; mam nadzieje ze przyjdzie wcześnie- najlepiej by było za 3 dni xd albo i mniej.
Przychodzi ona z Anglii.. także no.

To czekajcie razem ze mną ^-^ aż Yumi przyjedzie do nowego domku <3 !


Mały fakt o Byul:
 Byul to najlepsza przyjaciółka Dal, siostry Tayeng'a- chłopaka Pullip.
Byul kocha się w Isul- młodszym bratem Pullip ^-^
Także Noriko i Yumi , napewno się dobrze dogadaja.
Oba mają te same funkcje , jedyne co się różni wyraz twarzy lekko i oczka są lekko większe  :)


Zegnam,
                 Uradowany Melonek :*

14 komentarzy:

  1. Gratuluję zamówienia Yumi :3.
    Mam nadzieję, że niedługo przyjdzie i pokażesz ją na blogu :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ^-^ jak przyjdzie dodam zdjęcia jak ją rozpakowuje i pewnie napisze co myślę o niej i tp a potem po bawię się w pozowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla siostry co kupiłas

    OdpowiedzUsuń
  4. No pisałas ze masz mała siostre ,a ile ta lalka kosztuje bo moja kuzynka chce taka

    OdpowiedzUsuń
  5. Eee moja siorka ma rok ... I te lalki są 15+.
    Nwm ile kosztują na złoty.
    Ta kosztowała z 99.99 £ I razem z shipping'iem .. zależy gdzie ją kupujesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Co robisz? Nie jestes z chłopakiem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie mam chlopaka juz i nie mam zamiaru narazie miec. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sie znowu stało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to juz akurat moja sprawa xD hehe nie mam ochoty pisac o zyciu prywatnym na blogu publicznymm, dziekuje jednak za troske ;3 ;) pozdrawiam

      Usuń
  9. Ale z Ciebie szczęściara! Yumi będzie na pewno w dobrych rękach, opiekuj się nią! Nie mogę się doczekać pierwszych zdjęć tej Panny.

    OdpowiedzUsuń
  10. o dziekuje <3 no napewno sie nia bede dobrze opiekowac <3 a zdjecia zrobie odrazu jak przyjdzie ;3 ciesze ze ktos nowy komentuje na blogu ;o
    Milego wieczoru! ^_^

    OdpowiedzUsuń