Obserwatorzy

Poznamy Melonka ;3 ( odpowiadam na pytania )


Siemango, postanowilam odpowiedziec na kilka pytan ktore dostalam na email'a : )


Kiedy bedziesz miec lalke?
  •  Z tego co wiem, rodzice powiedzieli ze lalke zamowia jakos przed urodzinami ; ) wiec jakos za miesiac...- Urodziny mam 4 Sierpnia ;)

Czym jescze sie interesujesz poza lalkami?

  •   Interesuje sie, Anime , Manga, Koniami,  Wilkami, Azja, Japonskim, Pisanie opowiescie i tp. , blogami, RPG i grami : )

Jakie lalki planujesz jescze miec , w przyszlosci?

  •  Na blogu , jest strona " Wishlist" zapraszam : KLIK

Kim jest dla ciebie Pati - Administratorka Bloga? i jak ja poznalas?


  • Patu poznalam na stronie dla dziewczyn po przez inna przyjaciolke w RPG, strona niestety zostala skasowana ale ja i patu utrzymalysmy kontakt na gg, jest ona dla mnie .. hmm.. przyjaciolka, znam ja juz z 3 lata ? cos w tym stytlu ; ) 

Masz jakies inne blogi ?

Masz chłopaka ?
  • Póki co, to bardzo skomplikowane. ..

Gdzie mieszkasz? 

  • W Irlandii. ; ) 

Jak planujesz nazwać swoją pierwszą lalkę? 

  • Yumi  (:


To będzie na tyle, jeśli macie więcej pytań ^-^ to piszcie w komentarzach :3, miłego dnia/ wieczoru ,  
                   Wasz Melonek :**

Ps. Jak się podoba nowy wygląd bloga I Nagłówek I tp.? ^^ ( sama robiłam )
 

6 komentarzy:

  1. Pewnie większość się domysli, ze tych pytań nie dostałas na meila tylko zmyslilas. Osobiście nie mam nic przeciwko, ale czy nie latwiej było napisac melonek pisze o sobie czy coś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat pytania dostalam od email 'a nie znanengo mi osobiscie, a poco pisac skoro juz jest strona na blogu " Melonka Mini Biografia" - Nie bylo o czym napisac a chcialam spytac na temat wgladu bloga , wiec postanowilam napisac odp. na pytania,tu. To czy mi wierzysz czy nie to twoja sprawa- email : marlaisit52@gmail.com : ) tez mnie zdiwilo ze pytania dostalam na email'a :))

      Usuń
  2. Jak spedzasz wakacje w Irlandii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jade 12, na tydzien nad morze ; ) - zdjecia beda ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na jak długo jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytaj od nowa co napisałam ; )

    OdpowiedzUsuń