Obserwatorzy

Prawda wychodzi najaw xD

Tak, jestem nie zdecydowana  ;____;
Jednak, lalki sa dosc drogie .. a chcialabym jak najszybciej kupic nowego wiga, cialko i chipy.

Zreszta, bede szczera... lalka powinna do mnie przemawiac .. -nie prawda ?
Moze i Pullip maja fajne funkcje i tp... jednak twarz i w ogole ich .. do mnie w ogole nie przemawia.. a tym bardziej Pullip Merl , okej jest sliczna... ale nie przemawia do mnie tak bardzo jak twarze Dal i Byul. Byul, sa sliczne, kocham je. Zreszta im lepiej w Fur wig'ach wedlug mnie.
Poprostu maja fajne oczka.. i sa male. ;)

obiecuje, ze juz spamic nie bede XD na blogu na temat lalek , ktoryvch chce XDD wiem, macie juz mnie dosc.. ale za bardzo polegam na opinii innych. Jak wkoncu to moja lalka.

(A tak konkretnie to, ta jest tansza, ladniejsza, slodsza , i juz wiem jaki
wig i oczka chce <3)




Nazywa sie , Byul Matulite. Tak jestem Pewna  XD juz nie bede wybierac innych xD hahah

Prosze bez hejtu xd ,
                                      wasza Melcia

3 komentarze:

  1. Masz jakies inne zainteresowania?

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na post poprzedni :D xd tam bylo pytanie na temat moich innych zainteresowan ;p

    OdpowiedzUsuń